Firmu su upropastili nestručnim vođenjem kompletnog rukovodstva počev od Bogaroškog koji je iz GSP-a ispump pare za pred izbornu kampanju kupovina buseva od Čankovog ortaka, Balać postavljao pločice to jest njegova žena, Arčika zaštićen, a gradonačelnik bi hteo da ga skine, on je postavljao neke kutije za servere kao da je gsp it preduzeće potrošio 75 miliona gledaj čuda njegov ortak im prodao opremu, raspisuje se tender za promo spotove, kupuje se gasna oprema za buseve koja košta 4000€ po busu oni plaćaju 8000€ 4000 dele njih četvorica. Pravljena lažna statistika da se prikaže manja potršnja na prirodni gas da bi se opravdala kupovina gasnih uređaja. Mini busevi plaćeni 150.000€. Na svu ovu pljačku Novosadskog gsp od strane vlasti koja postavlja rukovodstvo nije ni čudo što ljudi traže da se uvede red,smeni nesposobno rukovodstvo na čelu sa direktorom. zaustavi odliv vozača, povećaju plate, otpusti 300 do 400 neradnika ,kupe nova vozila, a postojeća srede jer je 2/3 buseva tehnički neispravno. Za firmu od 220 vozila je optimalan broj zaposlenih je 900 a ne 1400...evo par izmišljenih radnih mesta.
Saradnik za marketing plata-70.000
Šef direktorovog kabineta 70.000
Direktor ima 7 zamenika pomoćnika i savetnika plata 100k +
Zamenik šefa u sektoru za razvoj za informacione tehnologije koeficijent 3.6 plata 75.000
Referent za prodaju buradi plata 60.000
Profesionalni fotograf. ???
Penzioner iz BIA apanaža 90.000
Danas popodne, linija 7A, autobus br. 909 kreće u 16,40 sa okretnice na N.Naselju. Vozač, zapuštenog izgleda, neuredan, sa zapaljenom cigaretom u ustima, bliži šezdesetim nego pedesetim godinama života, prima putnike, naplaćuje karte i sve vreme dimi ko lokomotiva. Autobus smrdi kao drumska birtija. Ispred njega zalepljen, bode mu oči, znak da je pušenje zabranjeno. Godinama se vozim GRAS-ovim autobusima, svakodnevno, ovo se još nije desilo.
Šta reći, sem da u očajanju što im odlaze najbolji vozači, kulturni ljudi, primaju sve i svakoga. Ne zna se ko je bahatiji i nekulturniji - balavurdija koja se iživljava sa jednom nogom na gasu a drugom na kočnici, ili ove vremešni kamiondžije, za koje je kultura nepozvnata reč.
Zar nije zakonom zabranjeno pušenje na radnom mestu, u javnom prevozu, itd, itd? Ko te pita za zakon ako imaš partijsku knjižicu! Nekada je GRAS bio Firma i po, postojao je kodeks oblačenja i ponašanja, a sada... Bilo bi nužno i neophodno da održe koji kurs o ponašanju i radnoj etici za novoprispele vozače.
ne znam kada su ti autobusi bili predivni
jedino su im one karte za kuckanje u automatima bile za pohvalu
bila su im prljava stakla i tokom tita. vozili su sa oparanim zglobovima. 90-ih se moglo propasti kroz rupe u njima
visak iz kancelarija treba isterati da polize stakla kada vec nisu u stanju da ih operu kao u mrskim im zemljama
ili im je ovo nacin sabotaze pridruzivanja
ovih dana nema nacina da vidite kroz toliko prljava stakla koja je sledeca stanica osim da nagadjate
I tako dođosmo opet na početak... dragi Novosađani,
Bilo jednom davno u civilizovanom gradu Novom Sadu, jedno jako preduzeće, stabilno, puno divnih plavih autobusa, puno nasmejanih ljudi, puno putnika koji su navikli samo na dobre uslove, tačne polaske, minimalna odstupanja od reda vožnje....Da li se sećate tih vremena?
A sad...dobro došli u sivi krug oronulih autobusa, praznog magacinskog prostora, pune kadrovske službe predatih molbi za prestanak radnog odnosa i kojekakvih rešenja za primanja na određeno. Upražnjena mesta su kao na licitaciji na dva dana, četiri sata, pet minuta, uz kaficu iz Starletina, pa do kabineta direktora gde sedi pet savetnika, dva pomoćnika koji sa njim ne rade NIŠTA!!!!
Samo promenite Dispečera i od bezveznih vožnji imat će te višak vozača. Posle 9 časova u autobusima su penzioneri, a vi i dalje vozite na svakih 10-15 minuta. Dovoljno je svaka pola sata. Kružne linije 11a i b, u to vreme gotovo prazne,a i druge.
U svom komentaru sam napisao pored svojih ociju i carsijske price, tacnije price samih vozaca i poznanika. Precesto se desava da se preskacu polasci i iz ovog proredjenog reda voznje, pa u sledeci ne moze ni sibica da stane.
Ne brojim autobuse nego govorim o redu voznje. Koristim GSP ceo zivot i do pre par godina je na linijama koje najvise koristim (3-ka,4-ka,8-ica..) bilo oko 100 polazaka u toku dana. Danas ima oko 80. To je gospodine u procentima 20%
E Darko ti si vas gradjanin pa to sve vidis, usao si u garazu da prebrojis mehanicare?! Brojis autobuse na lunijama pa odredjujes procente. Sedi cuti, tako ti Tepiceve polutke :D
Puna podrska od bivseg kolege koji je zbog sadšnjeg neradničkog rukovodstva koji ne zna da vrednuje pošten rad i zbog nepravde napustio GSP. Ovi iz kancalarija vam nisu puno od vajde što se tiče borbe za svoja prava. Poltron do poltrona. Držite se, obezvredili su sve i nepoštuju ono što ste gradili nekoliko decenija.
Ljudi pa zar je moguce da ovi silni botovi znaju bolje od nas samih radnika neke stvari.Iskreno pitam sve moje kolege dali se secaju kako nam je bilo dok su zuti bili na vlasti???O cemu mi ovde pricamo ovo je odavno smisljeno da se najuri aktuelno rukovodstvo ....
Do skoro sam bila korisnica Gsp usluga,ali moj poslodavac em sto ne daje platu 12-13 meseci sada ni kartu ne placa i niko ne sme rec da kaze zbog toga!!Uredno plati svaki mesec porez na platu drzavi i zasticen kao medved...Naravno da je Stylos group u pitanju...
Oteraste sve dobre ljude i vozace iz firme i vi pricate o patriotizmu!? Gde ste bili svih ovih godina unazad? Nikad gore nije bilo u firmi i gradu! Bojite li se bar Boga? Spavate li mirno? Stice vas kletva radnicka !!! Vratite nam nas prevoz u gradu vratite red i disciplinu! Sjasite radnicima.s vrata! Nece biti dobro ako se podigne kuka i motika!
Kolege puna podrska od nas radnika iz sns-ovskog jkp koje takodje direktor sahranjuje i unistava na nas Milos cuti i gleda
Izdrzite do kraja mozda i nama pomognete time da Milos ipak skupi petlju i smeni svoje "strucnjake"
Ja da sam postavio takve dileje ne bi na ulicu izasao od sramote
Svi direktori u svako JP dovode sa sobom svoje"strucnjake" tzv. ljude od poverenja bez kojih "ne mogu",a kad odlaze na drugu funkciju ostave (citaj drugo JP)ostave sve te "strucnjake"u prvoj firmi,svaki od njih nebitno od stranke ima isti sistem,e sad nastaje problem naduvao se balon oce da pukne.Takav odnos imaju zato sto je to drzavno platice neko a taj neko je opet radnik u toj firmi koji prvi leti iz firme kad dodje do frke nece oni u kancelariji sigurno.I naravno nije isti procenat od 50000 i 80000 din.I naravno posten covek to trpi donekle ali onda vidi da to ide na zlo i reaguje,ne zbog Pere,Zike i nekog tamo nego taj posteni covek hrani decu od tog posla,a oni ce lako idu dalje da "sisaju".
Vozači NEMAJU 55000 platu to je NEISTINA toliko se nagura kada se radi svaki prvi od predviđena dva slobodna dana u radnoj nedelji (ja ne dolazim na sl. dane).Osnovna plata vozača je između 38000-39000 din. + topli obrok (400 din po danu) +plus regres po zakonu obavezan plus minuli rad (0,4% po god. staža).
Recite da ovo nije tačno.Ljudi iz remonta dobijaju otkaz koji su potrbni za obavljanje poslova a ove starlete ostaju.Da li je to pravda.A narodu pricate firma stabilna i sve pod kontrolom.SRAMOTA
Ovog puta nema odustajanja ni odstupanja od naših zahteva idemo do kraja pa šta bude , kompletna smena rukovodstva sa šefovima koji su godinama šikanirali vozače i prema njima se odnosili kao mali bogovi, radili šta su hteli kao da im je to u nasledstvo ostavljeno. Bitno je firmu staviti na zdrave noge i postaviti jak servis u službi radnika i građana Novog Sada. Šta god bilo , šta god pisali, neradnici će da lete i verujem da mnogi vozači koji su nameravali da svoj hleb zarađuju oreko sigurno bi ostali i sprečili propadanje firme a ujedno bili i sa svojim porodicama. Svi što pišu negativno za naše zahteve su botovi ove vlasti u firmi, ali obiće im se ovo pisanje o glavu. Nema predaje
Inače, puna podrška radnicima GSP-a. Naglašavam "radnicima" jer među tim vozačima itekako ima pokoji, u najmanju ruku, neradnik i nečovek. Sve mi se čini da neko hoće da razvali GSP i da ga proda privatniku... Bilo je i nekih reči u čaršiji o izvesnom auto-prevozniku zapadno odavde uz Dunav... Dunav... Dunav... Kao da prvo uđe kao posebni privatni gradski prevoznik (kao što BG ima), a onda malo i u GSP, pa onda malo dalje, pa "i tako dalje"... Znate kako to kod nas ide.
Ne znam da li je to istina.
Najpre da nesto razjasnimo, nije Tepic organizovao zbor vec nekoliko vozaca, koje vi gspovci i ostali nazivate neradnicima a oni vam donose hleb radeci. Jedini je on i njegov sindikat podrzao nezadovoljne radnike koje vi uvek pljujete jer su oni za vas samo broj ili NN lica. Kad ste ispravni sto ste brze bolje pojurili u medije da se pravdate, da govorite neistine o stanju u firmi koja je u nikad losijem stanju, da pretite radnicima u radionicama, kancelarijama i vozacima na ugovorima da nesmu da podrze svoje kolege. Mislim, gospodo, da vam je zaigrala mecka pred vratima i strah vas je jer vas sve manje ljudi podrzava. I nebrinite se ako dodje privatnik mi vozaci imacemo posao a vi poltroni...tesko...
Moj predsednik sindikata Tepić mi prošle nedelje nije znao odgovoriti na pitanje šta su prošli direktori (Balać i Bogoroški) uradili, a nije sadašnji?! Sve mi je jasno, da se svi oni k.....ju preko nas radnika.
Haha, najsmešniji su mi ovi što odmah nekog nazivaju botom čim ima suprotno mišljenje. Koliko je ljudi zaposleno stranačkim vezama u proteklih 20 godina i kada je poslednji put bio otvoren javni konkurs radi zapošljavanja u JGSP? Ko je sve činio kadrovsku komisiju, kada je zasedala i na osnovu čega su određivani priroteti i kvalitet zaposlenih? To su glavna i prva pitanja na koje treba sebi da date odgovore pre nego što krenete bilo koga da prozivate da je bot i sl. jer NIJEDNA nova administracija nakon izbora nije otpuštala kojekakve nagomilane stranačke kadrove. Zato je voda počela da prodire na sve strane, previše vas je, kao i onih u Katastru, kao i onih u Informatici, Vodovodu, Poslovnom prostoru... Očigledno da neke gradske firme ne rade u gubitku, u surotnom ne bi podelili radnicima 180 eura za Novu godinu.
Sto se tice uprave oni negiraju vec vise od dve godine problem. Kao gradjanin vise puta sam pisao reklamacije i zvao telefonom licno sefa gradskog prevoza Milana A. i pitao direktno o problemima koje sam vidim, a cujem po carsiji. Uvek je odgovarao istim recenicama, uvijeno kao pravi poltronski politicar, a na kraju ne kaze nista.
Treba da verujem njegovim recima, a ne svojim ocima. Treba da ne vidim da se svaki dan preskoce polasci zbog nedostatka vozaca, narocito u jutarnjem spicu, da se cesto kvare autobusi...Sva sreca ova zima nije prejaka pa nije doslo do -15. Ko zna sta bi tek tada bilo.
Tvrdim da ce se generalni vrlo neprijatno iznenaditi ako do strajka dodje, jer su i clanovi drugih sindikata uz Tepica, tacnije ne poznajem radnika koji je uz direktora sem nekoliko jeftinih potkupljivih podguznih muva oko Pekara i oko direktora, svi ukupno mogu da stanu u solo autobus... Istrajte kolege, mi se pitamo, oni su ta šačica koju pominju da smo mi!
Podrska za radnike gsp-a , izdržite do ispunjenja vasih zahteva , ja kao putnik zelim bolji gsp sa boljim vozilima i sa zadovoljnim vozacima jel sam ja i ostali putnici onda bezbedniji u busevima .SAMO NAPRED
Konacno neki sindikat da se bavi onim cim treba da se bavi. Svaki dan tridesetak polazaka se ne realizuje. Novi vozaci ne znaju da voze pa smo ponovo krompiri.
Podrska
Moguce da je u pitanju i neka licna korist doticnog, ali dokle je nase drustvo doslo da se samo pljuje necija inicijativa za mozda necim boljim. Zato smo i dosli tu gde jesmo, jer svi cute, a ako neko nesto kaze protiv sistema, svi ga gledaju popreko.
Ja, kao gradjanin vidim svojim ocima, ne treba da verujem tudjim, da u GSP-u vec duze vreme vlada rasulo . Nema vozaca, mehanicara, red voznje proredjen. Nije mi problem i sto je karta skuplja, ali zasto ima 20% manje autobusa na svim linijama?
Vozac je bio postovan u ovoj firmi,jer se zna ko je nosilac posla,medjutim danas se postuju starlete koje se setaju po ceo dan i vuku plate za svoj nerad.Zato samo napred i nema potrebe padati na njihove prozivke koje su dno dna.
Otkad je pocela ova igranka na licima parazita zaposlenih preko sns sekte moze da se procita blaga zabrinutost, okupljaju se po coskovima, komentarisu... Sa druge strane SVI zaposleni, bilo da su vozaci bilo mehanicari su uz ovu odabranu grupu koja trazi prijem kod gradonacelnika jer sa direktorom je razgovor nemoguc jer se sluci Vucicevim fintama vredjanja zdrave pameti. Dodao bih samo da grupa treba da trazi od gradonacelnika da radnicima koji su dosli preko sns sekte ukinu prve grupe koje su dobili od prvog radnog dana i kad je fakticki firma pocela da se urusava jer su stari radnici izgubili elan i volju za poslom kad jedan sitni kriminalac i balavac koji nikad nije drzao srafciger u rukama ima vecu platu od njega koji radi u firmi 10 ili vise godina i koji ga obucava, a sve zbog odbijanja 10% tom istom sns radniku jer su u obavezi da uplate sns stranci toliko sa plate!!! Druga stvar koju treba da dodaju u zahtev su ugovori pod kojima radnici rade jer se vise ne zna ko pije ko placa, pola grasa ima ugovore ko zna kojeg radnog mesta i prosto je nezamislivo da odes da trazis ugovor koji ti pripada jer su "primili" svog coveka na tvoje radno mesto a kog nikad u zivotu nisi ni video... Sve u svemu nije dzaba do ovoga doslo, radnici vise ne mogu da se prave ludi na kriminal koji se odvija u firmi, vidim da direktor zeli da prebaci vodenicu na nezavisni sindikat ili grupicu od stotinak radnika, Soroša i ko zna cega se nece setiti, ali tu "grupicu" ljudi on ima na svojoj strani!
Nemam pojma ko je taj Tepić.
Ali vidim da napadanjem njega, botovi pokušavaju da razbiju čitavu akciju.
Ostanite jedinstveni, jednom, negde, ipak, iako ste Srbi.
Ne verujte svemu što je napisano.
Ništa od toga! Grad nije briga ni za jedno javno državno preduzeće! Primera koliko hoćete: Apoteka, Radosno detinjstvo, Stan. I upravo ti zaposleni nisu dobili tkzv. solidarnu pomoć, a već mesecima bez redovnih primanja! Bruka i sramota za ovaj grad!
U poslednjih godinu dana sam izvisio više puta za gradski prevoz.Zakasnio na posao ,i još što šta.Pre pet godina to nije bilo tako jgsp je bio tačan kao Švajcarac.Dolazili su mi prijatelji iz Slovenije i Hrvatske i bili su oduševljeni kako funkioniše gradski prevoz .Nešto se sad dešava i tu nešto smrdi .PROREĐENI POLASCI ,STARI AUTOBUSI LETI GREJU ZIMI HLADE.VELIKO NEZADOVOLJSTVO.NEŠTO TREBA DA SE MENJA.PUNA PODRŠKA ZA RADNIKE.
Треба да радници не дозволе да њихова права све више бивају угрожена. Нека неко скупи петљу и каже истину у лице.У другим ЈП није боље али се за сада ћути. Како је могуће да СПЕНС већ неколико плата дугује запосленима а буџет је пун.Вероватно ће градоначелник морати да решава јер је догорело до ноктију.
Jači protest. Samo slobodni radnici. Napisao sam jednom da će takvim tunjavim pristupom dobiti ku*ac. Neće ni to dobiti. Protest ćemo održati na pauzi za kafu. Oni će misliti da mi pijemo kafu, a mi ustvari nećemo piti kafu. Eto im ga! Oni nas da zezaju.
Nije njima loše. Puni busevi, ovi protestvuju na slobodan dan... To dalje implicira da im ne fali ništa ili ne vrede ništa. Ni jedni ni drugi.
Problem vozaca ce te lako resiti.Nek se na linije da voze autobuse posalju sve one silne starlete kojima je izdavano resenje vozac kondukter na odredjeno vreme a taj koji je potpisivao i izradjivao takva resenja nek se udalji iz firme
Deo radnika firme i to manjinski a ne svi su bili na tom skupu. Svaki zahtev koji su oni uputili je demantovan cinjenicom poput visine plate i brojem autobusa koji ce biti kupljeni ove godine.
Nista od ovoga nece biti!Banovina,skupstina je puna bila zutih koji su preko noci danas najnapredniji u zgradi,cak i pljuju po onome gde su do skoro za nista dobijali platice,tako da je isto i u Gsp-u.
Mene zanimaju zahtevi od tog sindikata? Zanima me gde je do sada bio Tepic? Zanima me zasto je cutao do sada? Zanima me ko mi je platio da sve ovo radi sto radi? Prodana dusa nije u stanju 100 ljudi da okupi, vec im oci zamazuje polutkama, beskamatnim pozajmicama, a i pozajmicama bespovratnim
Meni se cini da je kolega Tepic namirisao lovu za elektronsku naplatu karata u ovoj godini, pa bih nekog svog direktorcica da namesti. Ne potencira on tu pricu zbog drugih, vec zbog sebe.
Naslov komotno moze da bude "Tepic cvrsto stoji iza licnih interesa"!!!Sramota sta covek radi ne razmisljajuci o 1000 porodica koje se hlebom hrane iz GSP a!!!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Radnici GSP-a uporni u zahtevima, čekaju na poziv iz Gradske kuće
Autor: Žarko Bogosavljević - zarko@021.rs
Novi Sad
•16.01.2018.
•13:12 > 18:36
Komentari 61
Warthog
Saradnik za marketing plata-70.000
Šef direktorovog kabineta 70.000
Direktor ima 7 zamenika pomoćnika i savetnika plata 100k +
Zamenik šefa u sektoru za razvoj za informacione tehnologije koeficijent 3.6 plata 75.000
Referent za prodaju buradi plata 60.000
Profesionalni fotograf. ???
Penzioner iz BIA apanaža 90.000
abe
Savestan radnik
Informatika
Kamiondžije
Šta reći, sem da u očajanju što im odlaze najbolji vozači, kulturni ljudi, primaju sve i svakoga. Ne zna se ko je bahatiji i nekulturniji - balavurdija koja se iživljava sa jednom nogom na gasu a drugom na kočnici, ili ove vremešni kamiondžije, za koje je kultura nepozvnata reč.
Zar nije zakonom zabranjeno pušenje na radnom mestu, u javnom prevozu, itd, itd? Ko te pita za zakon ako imaš partijsku knjižicu! Nekada je GRAS bio Firma i po, postojao je kodeks oblačenja i ponašanja, a sada... Bilo bi nužno i neophodno da održe koji kurs o ponašanju i radnoj etici za novoprispele vozače.
Lajko
/
jedino su im one karte za kuckanje u automatima bile za pohvalu
bila su im prljava stakla i tokom tita. vozili su sa oparanim zglobovima. 90-ih se moglo propasti kroz rupe u njima
visak iz kancelarija treba isterati da polize stakla kada vec nisu u stanju da ih operu kao u mrskim im zemljama
ili im je ovo nacin sabotaze pridruzivanja
ovih dana nema nacina da vidite kroz toliko prljava stakla koja je sledeca stanica osim da nagadjate
gandži
Bilo jednom davno u civilizovanom gradu Novom Sadu, jedno jako preduzeće, stabilno, puno divnih plavih autobusa, puno nasmejanih ljudi, puno putnika koji su navikli samo na dobre uslove, tačne polaske, minimalna odstupanja od reda vožnje....Da li se sećate tih vremena?
A sad...dobro došli u sivi krug oronulih autobusa, praznog magacinskog prostora, pune kadrovske službe predatih molbi za prestanak radnog odnosa i kojekakvih rešenja za primanja na određeno. Upražnjena mesta su kao na licitaciji na dva dana, četiri sata, pet minuta, uz kaficu iz Starletina, pa do kabineta direktora gde sedi pet savetnika, dva pomoćnika koji sa njim ne rade NIŠTA!!!!
100%Таксиста
Darko
Ne brojim autobuse nego govorim o redu voznje. Koristim GSP ceo zivot i do pre par godina je na linijama koje najvise koristim (3-ka,4-ka,8-ica..) bilo oko 100 polazaka u toku dana. Danas ima oko 80. To je gospodine u procentima 20%
SPS
Vozac
Takimaki
Zar ti?
Bivsi
Dugogodisnji radnik
sindikat nezavisnost
ninuska
Djenti
Poz
Izdrzite do kraja mozda i nama pomognete time da Milos ipak skupi petlju i smeni svoje "strucnjake"
Ja da sam postavio takve dileje ne bi na ulicu izasao od sramote
Dr Kadžija
Kokolino
Vozač
Jablan
GSP
Borko
Šofer
Tata Ikun
Inače, puna podrška radnicima GSP-a. Naglašavam "radnicima" jer među tim vozačima itekako ima pokoji, u najmanju ruku, neradnik i nečovek. Sve mi se čini da neko hoće da razvali GSP i da ga proda privatniku... Bilo je i nekih reči u čaršiji o izvesnom auto-prevozniku zapadno odavde uz Dunav... Dunav... Dunav... Kao da prvo uđe kao posebni privatni gradski prevoznik (kao što BG ima), a onda malo i u GSP, pa onda malo dalje, pa "i tako dalje"... Znate kako to kod nas ide.
Ne znam da li je to istina.
NN lice
Radnik
Teča
Igdd
Darko
Treba da verujem njegovim recima, a ne svojim ocima. Treba da ne vidim da se svaki dan preskoce polasci zbog nedostatka vozaca, narocito u jutarnjem spicu, da se cesto kvare autobusi...Sva sreca ova zima nije prejaka pa nije doslo do -15. Ko zna sta bi tek tada bilo.
komsija
Nema sanse da protumacim vas komentar .
Bot
Stojan
Putnik
Roki
Pera
Podrska
Darko
Ja, kao gradjanin vidim svojim ocima, ne treba da verujem tudjim, da u GSP-u vec duze vreme vlada rasulo . Nema vozaca, mehanicara, red voznje proredjen. Nije mi problem i sto je karta skuplja, ali zasto ima 20% manje autobusa na svim linijama?
Sunce
Svinjac
Pešak,nekad korisnik
Ali vidim da napadanjem njega, botovi pokušavaju da razbiju čitavu akciju.
Ostanite jedinstveni, jednom, negde, ipak, iako ste Srbi.
Ne verujte svemu što je napisano.
Sindikalci
Maki
Gladius et anus
jgsp
putnik
лела
Kokakole
Nije njima loše. Puni busevi, ovi protestvuju na slobodan dan... To dalje implicira da im ne fali ništa ili ne vrede ništa. Ni jedni ni drugi.
salajcanin
Sale
Alister
aki
Marlena
Vozac
Pera Kojot
Borko
Zoja
GSP ovac
driver
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H